måndag 23 januari 2012

Pulkaåkning

Idag var det ju M:s första dag som pappaledig, och det hade gått jättebra! Noel hade sovit i nästan två timmar på förmiddagen och en halvtimme på eftermiddagen, och utöver det så hade de bland annat varit ute och åkt pulka samt käkat korvstroganoff och ris...
Det är så skönt att veta att det går bra här hemma; då kan man koncentrera sig mera på jobbet!

Klockan är inte ens halv nio, men jag har redan bäddat ner mig och Noel sover här bredvid mig... Eller ja, han har lagt sig uppochner, så att han ligger med huvudet ner mot fotändan - jag får vända på honom sen innan jag släcker lampan.
Idag blir det som sagt en tidig kväll - efter jobb i lite mer än 8 timmar och en natt utan direkt mycket sömn, så svider det i ögonen nu...

Vi hörs imorgon igen!

Ps: igår kom "farsan" och hans kärlek hit på ett spontanbesök - sånt gillas! Och Alva fick ett litet resebidrag till våran kryssning... Åh, vad vi längtar efter den!

Inga kommentarer: