söndag 22 januari 2012

Smoothie

När jag kom hem från min powerwalk förut så testade jag att göra en smoothie för första gången i mitt liv, och den blev helt okej!
Jag mixade ihop 1 dl turkisk yoghurt, 1 dl grädde, 1 dl mjölk, 1 dl frysta hallon och lite vaniljpulver, och sen hällde jag upp den i ett stort och ett lite mindre glas (till Alva) och la i några isbitar...
Mättande!

Till Bekymrade mamman:
Nej, jag jobbar inte i charken, men i förbutiken/kundtjänst där vi säljer korv med bröd. Vi rör aldrig vid varken korven eller brödet eftersom vi använder tänger samt korvpapper/servetter, men min arbetsplats är VÄLDIGT noga med hygienen överlag... Dessutom så säljer vi kulglass och mjukglass också, och det kräver väl sin noggrannhet ;-)

1 kommentar:

Vicky sa...

Det är ju toppen att de är noga med hygienen. Lycka till på jobbet och va duktig du är som går både dit och hem. Fortsätt kämpa på, du är så duktig.