fredag 20 januari 2012

Trevligt besök!

Idag har vi haft besök av min f d arbetskamrat Angelica, hennes man och deras två barn, och på bilden ser ni Noel och Sigrid när de lekte som bäst ;-)

Jag bakade både en kladdkaka och chokladbollar till fikat, men hör och häpna - jag smakade inte på något av det!!! Jag drack en kopp te och åt en liten bit mörk choklad istället... Jag är VÄLDIGT nöjd med mig själv!

Jag gör alltid samma misstag: jag går ner till under sjuttio kilo, blir glad, "firar" med att ha en ätardag, går upp 1 kg igen och lagom till nästa fredag har jag gått ner det kilot igen och sen börjar det om från början... Så den här helgen tänker jag inte frångå mina LCHF-principer, utan käka rätt hela tiden!

Nu måste jag kolla in slutet på The Voice - spännande...

1 kommentar:

Vicky sa...

Bra jobbat att kunna stå emot.