torsdag 26 januari 2012

Slut med LCHF :-(

Nu har jag bestämt mig - jag gör ett avbrott från LCHF-dieten på obestämd tid...
Jag har resonerat lite med mig själv och kommit fram till att jag nog har chockat min kropp för mycket och för fort med allt fett och all ost som jag har stoppat i mig, och jag är rädd för att min akne kommer att bli bestående om jag inte ger kroppen en chans till läkning och återhämtning...

Jag tycker i och för sig att hyn redan känns liiite bättre sedan jag slutade att äta ost för typ 2 dagar sedan, men jag vet inte hur länge jag ska våga experimentera med mig själv!?!
I övrigt så mår jag ju jättebra, och om 0,3 kg så har jag gått ner hela 10 kg!!!

Äh, jag fortsätter tills på måndag (ni som känner mig från bloggen vet ju att jag inte klarar av att påbörja något nytt någon annan dag än måndagar), och sen så får vi se vad som händer sen...

Åh, beslutsångest..............................

Inga kommentarer: