lördag 21 januari 2012

Vegetarisk hamburgare

Ikväll har jag käkat hamburgare - mums filibabba! Jag gjorde iordning en vegetarisk hamburgare med salladsblad, lite ketchup, hamburgerdressing, 2 skivor cheddarost, inlagd gurka samt tomat. Och drack ett glas Pepsi Max till ;-)

Nu sitter jag här i soffan och tittar på Alvas nya favoritprogram Gladiatorerna, Noel somnade för ca 2 minuter sedan och jag är chokladsugen... Men det blir inget godis för min del!

Förut kom brorsan och hans familj hit en sväng och hälsade på - det var jättemysigt! Som tur var så hade jag ju kladdkaka och chokladbollar kvar från fikat igår att bjuda på, men brorsan går ju på diet ("Fitness-fighten") och åt inget och själv drack jag en kopp te :-)

Hoppas bara att min goda karaktär visar sig på vågen på onsdag! Nu måste jag bara komma igång med motionen bara... Men med tanke på att jag börjar jobba på måndag (!) så kommer jag ju att röra mer på mig då än vad jag gör nu i alla fall!

Inga kommentarer: