tisdag 31 januari 2012

Topptipset

Sådär, då har man börjat jobba igen och då startar ju såklart spelandet ;-) Vad tror ni om mitt Topptips inför imorgon?

Idag har jag inte ätit optimalt (det har blivit liiite för mycket kolhydrater), men det har gått på rena viljestyrkan... Fy, vad jag har triggat igång mitt sötsug!
Jag vet inte hur många gånger jag har varit nära att ge upp idag, MEN jag klarade det!

Till frukost åt jag ett rågbröd med två skivor skinka och gurka, till lunch åt jag vegetariska kycklingbitar i Tikka Masala-sås med isbergssallad, till mellanmål åt jag 1/2 banan, till kvällsmat blev det ett rågbröd med kokt ägg och majonäs, och utöver detta så har jag ätit ett 20-tal vindruvor...

Förut hämtade vi upp M på tågstationen (han har varit på en föreläsning i Göteborg med jobbet idag), och när vi kom hem så lade jag mig i ett varmt, skönt skumbad med min nya Amelia (och vindruvorna ;-)
= egentid när den är som bäst!

Nu ska jag sova, och imorgon väntar jobb kl 10.30-16.00...

Ps: förut ringde jag till Bilia och frågade vad det kostade att koppla ur airbagen i fram på Volvon - 923 kronor!!! Hyfsat hög timlön (det tog mindre än en timma att fixa detta)... Jag ska kolla upp om det finns ett billigare alternativ, men vi ska koppla ur den i vilket fall som helst!

1 kommentar:

Viktnedgangsomfunkar sa...

Jag prenumererar också på Amelia och det är så mysigt att krypa ner i sängen/soffan och läsa :)