måndag 23 januari 2012

Vråååååålhungrig!!!

Idag åt jag ett LCHF-bröd med ost och gurka till frukost, två stekta ägg och en ostkorv till middag, tre ost- och skinkrullar till mellanmål, en banan när jag kom hem från jobbet (!) samt 2 LCHF-bröd med kokt ägg och majonäs till kvällsmat...

Jag var verkligen superhungrig när jag kom hem efter jobbet idag, så därför slank en banan ner - jag försöker att undvika frukt annars... Och till kvällsmat blev det två mackor, fast jag brukar nöja mig med en...

Nu känner jag mig hyfsat mätt, och ska avsluta den här dagen med en varm, skön dusch! Och sen blir det tidigt i säng - jag är dödstrött...

Men det var SUPERKUL på jobbet idag! Jag kände att jag verkligen har saknat alla mina underbara arbetskamrater och mina fina stamkunder - jag ÄLSKAR verkligen att jobba i butik!!!
Ica Maxi känns verkligen som mitt andra hem, och jag har så himla svårt för att se mig själv jobba någon annanstans! Det känns som att det är mitt kall att jobba för Mr W och representera hans butik på ett bra sätt ;-)

Det är ju jätteviktigt att man trivs på sitt jobb med tanke på hur mycket tid man spenderar där - trivs Du på ditt jobb?

1 kommentar:

Vicky sa...

Japp, jag trivs, vissa dagar mer än andra, men jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte var lärare.