onsdag 17 augusti 2011

Vägra-sova-Noel

Tidigare idag så sov ju jag och Noel i tre timmar, och i eftermiddags så sov han ingenting alls!
Vi sov mellan kl 11.20-14.20, och sen sov han inget mer... Och nu ikväll somnade han inte förrän kl 20.30... Helt galet!
Undrar när han vaknar för att amma?

Med min mat har det gått bra idag!
Till frukost blev det en halv Rieska (finskt surdegsbröd) med makrill i tomatsås, till mellanmål en banan, till lunch en tonfiskomelett med körsbärstomater och till middag två vegetariska tacos...

Alltså, det var ju jättelätt att göra omelett (jag har bara gjort det en gång innan, för lääänge sedan) - jag vispade bara ihop 2 ägg, 2 msk mjölk och 1 krm salt, och hällde i stekpannan. Sedan klickade jag ut en liten burk tonfisk (95 g) och 3 tärnade körsbärstomater - klart...

Inga kommentarer: