måndag 29 augusti 2011

Shit, vilken dag!

Idag har jag varit så sjuuukt godissugen hela dagen, så jag kan nog lugnt påstå att varje minut har varit en kamp... Jag föll ju till föga för ett Ballerinakex och en vit chokladgroda förut, men jag stannar ändå på 1469 kalorier idag - *klapp på axeln*... men det har varit riktigt kämpigt, som sagt!

Förut kom Camilla hit med två av sina barn och tog med sig Alva och Noel ut till lekparken i typ 2-3 timmar; det kallar jag vänskap! Jag fick jättemycket gjort under tiden (även om jag har jättemycket kvar), och det hade gått superbra!

Tack underbara Camilla för att du är en så genuint god människa och världens finaste vän!!!

Imorgon kommer M:s mamma hit och hjälper till en sväng och på kvällen ska jag få flyttkartonger av lillebror, på onsdag (eller ev torsdag) får vi låna brorsans bil när vi flyttar, på torsdag kommer ev pappa och farmor hit från Mariestad och hjälper till, på fredag erbjöd sig både "farsan" och Susanne att hjälpa till med barnpassning och till helgen får vi nog låna "farsans" bil så att vi kan åka till Ikea...

TACK ALLA FINA MÄNNISKOR FÖR ATT NI FINNS DÄR OCH STÄLLER UPP OCH HJÄLPER TILL - JAG ÄR SÅ OTROLIGT TACKSAM FÖR DET!
KRAM TILL ER ALLIHOP ;-)

Inga kommentarer: