tisdag 16 augusti 2011

Överraskningen...

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan berättade om en rolig/hemlig överraskning som jag var så glad åt?
Här kommer avslöjandet:


MIN FINA LILLEBROR SKA GIFTA SIG!!!

Lördagen den 29:e oktober blir det sålunda både dop OCH bröllop, och det ska bli så himla kul! Jag längtar...

Och det sporrar mig såklart ännu mer att gå ner i vikt, så att jag kan köpa mig en riktigt fin klänning och förhoppningsvis känna mig smal och snygg ;-)

Idag har jag inte varit så godissugen, men däremot hungrig! Kaloriantalet stannade på 1474 stycken, och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv att det går så bra!

Jag har funderat ännu mer på LCHF, och ju mer jag läser om det desto bättre tycker jag att det verkar vara! Jag funderar på att köpa boken "Matrevolutionen" och läsa på ännu mer - är det någon av er som har läst den och tycker att den är bra?

Nu ska jag lägga mig och sova till ljudet av min knorrande mage - sov gott, allihopa!

1 kommentar:

Sussie sa...

Klart du ska köpa dig en ny klänning för du kommmer att tappa många kilo tills dess :)Sov gott så syns vi i morgon