fredag 19 augusti 2011

Jaha... Nähä....

55 läsare hittills idag, och INGEN har peppat mig till att INTE äta godis trots mitt godissug tidigare... :-(
Som tur är så har jag ju världens starkaste karaktär (eehh!?!) så jag lyckades motstå begäret efter godsaker på egen hand ;-)
Men jag kan ju inte påstå att jag blev mindre godissugen efter att ha varit inne på www.bliminjast.blogg.se och läst om receptet på Geisha-chokladbollar (se bilden)... Oh my God, vad gudomligt gott!

Alva sov ju som sagt hos sin farmor inatt, och efter att jag hade hämtat henne samt varit på Ica Maxi och handlat så var jag DÖHUNGRIG!!! Till kvällsmat fick det sålunda bli något snabbt och gott: två Viktväktar-grillkorvar med grovt bröd...
Dagen slutar på 1517 kalorier!

Nu är klockan strax nio, och Noel har precis somnat... Jag ligger här i sängen och surfar runt lite med iPhonen - snart är det dags att sova!
Jag har känt mig lite låg och rastlös och uttråkad idag, samt haft antydan till huvudvärk ända sedan imorse :-(

Jaja, imorgon är det en ny dag!

Inga kommentarer: