söndag 28 augusti 2011

Ont i halsen :-(

Usch, jag börjar få ont i halsen - jag har verkligen INTE tid att bli sjuk nu... Vi flyttar om några dagar och har typ precis börjat packa!

Och så är jag hungrig också! Och på riktigt dåligt humör! Kort stubin... Orkeslös...

Blää, just nu känner jag för att trycka i mig hela påsen med tekakor som M köpte igår... Goda fluffiga tekakor med Lätt & lagom och Billingeost *drömmer*...
kvällen kommer definitivt att bli en kamp - jag är sååå sugen! Och förut när jag rensade i skafferiet så hittade jag en rulle Ballerinakex... Och så har jag ju kvar lite marknadsgodis från igår...

Nej, jag ska följa Sabinas råd (www.binabus.se) och göra iordning en stooor kopp ingefärste med mjölk, och hoppas att jag vinner över mina dumma och elaka hjärnspöken...

Inga kommentarer: