onsdag 17 augusti 2011

Sista inlägget för ikväll

Sista inlägget får visa en bild på min goda tacos som jag åt förut ;-)

Nja, egentligen ville jag bara berätta att jag inte köpte "Matrevolutionen" förut, utan jag lånar den på biblioteket istället. Den var utlånad nu, men skulle vara återlämnad på måndag, så jag har ställt mig i kö på den... Är det någon av er där ute som har läst den och kan rekommendera den? Det verkar ju vara en hel del Rivstartare som går på LCHF...

Det känns fortfarande lite skeptiskt att det skulle kunna vara bra för kroppen att få i sig så mycket fett som LCHF rekommenderar, men jag ska läsa på och bilda mig en uppfattning... Och OM det funkar så är det ju helt fantastiskt!

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Hej! Jag tror på att rivstarta två veckor med så lite kolhydrater som möjligt så kroppen vänjer sig.. Sedan tror jag på sunt förnuft, ta bort vitt bröd, vit pasta, socker , vetemjöl. Snabba kolhydrater är inte bra för kroppen, men lite långsamma funkar. Grejen är att hålla blodsockret på en jämn nivå hela dagen :) Det har funkat för mig! :)