torsdag 18 augusti 2011

H2O

Igår drack jag alldeles för lite vatten, så idag vaknade jag med en tung känsla i huvudet; dock ingen huvudvärk, som tur är!
Nu är det dags att pallra sig upp och sätta lite fart på dagen...

Som tur är så sover Noel lite bättre på nätterna nu, så man behöver inte vara ett fullständigt vrak när man vaknar ;-)
Inatt vaknade han kl 00.30, 01.30, 04.50 (och var vaken i ca 50 minuter) samt kl 07.00... Det bästa med att M har börjat jobba är att han tar Noel i ca 1 timma på morgonen så att jag kan sova vidare, men jag måste erkänna att jag saknar honom här hemma på dagarna - man vänjer sig snabbt vid nya rutiner!

Och vad händer idag då?
Ingen aning, faktiskt... Jag antar att jag får brottas med hungerskänslorna en dag till - det känns som att jag är ständigt hungrig nu för tiden :-(
Jag börjar i alla fall dagen med en mättande tallrik havregrynsgröt - på återseende!

1 kommentar:

*Pinglan* sa...

Du kanske borde titta över vad du faktiskt äter och inte bara kalorierna, för det är inget vidare att gå hungrig alltid bara för att lyckas gå ner i vikt. Jag har själv börjat enligt gi nu och äter mer protein och fet för det är de som mättar och dämpar suget.