söndag 21 augusti 2011

Jag har beställt ett iphone-halsband!

Förut halkade jag in på nån blogg som skrev om det här smarta halsbandet (jag har glömt bort vilken blogg det var), så nu har jag varit ute på www.iphonehalsband.se och klickat hem ett till mig själv!
Det fanns svarta och bruna - jag valde det svarta... De är gjorda i äkta läder, passar samtliga iphone-modeller, kostar 299:- och om du beställer innan den 30/8 så är det fri frakt (ord pris 49:-).

M har varit helt galen på mig hela sommaren för att jag har lagt mobilen och plånboken på suffletten till barnvagnen (hur ofta har man fickor på en klänning, liksom!?!), men eftersom det även finns fickor för Visa-kortet och körkort m m, så behöver man ju inte ens ha en plånbok längre!
Jag är sååå nöjd med mitt köp ;-)

1 kommentar:

påväg... sa...

*ler* hehehe de va min gamla blogg.. bloggar numera från denna!
Jag älskar den!
Kika gärna in här.