måndag 22 augusti 2011

Godmorgon!

Eller nej förresten, det var ingen god morgon för vågen var inte på min sida idag :-(
I onsdags vägde jag 74,7 kg och imorse vägde jag 75 kg... Blä!
Jag har ju fått dille på att väga mig flera gånger i veckan, men det är bara måndagsresultaten som jag kommer att redovisa i kolumnen till vänster samt till Rivstarten.

Jaja...
3,8 kg på 3 veckor ska man väl ändå vara nöjd med... Men det kunde ju ha varit mer!

Nu kommer det ju hur som helst att bli lite mer vardagsmotion när Alva börjar på dagis. Dels promenaden dit och hem, och sen dit och hem igen när jag hämtar henne. Plus förhoppningsvis en längre sträcka med Noel i vagnen mitt på dagen.

Det kommer nog att bli bra det här!
Sen så har jag ju gymkortet fram tills november också, så det ska jag försöka att bli bättre på att utnyttja - man blir ju så låst i och med Noels mammighet bara...

Nu ska vi traska iväg till Vårdcentralen och Alva ska ta ett blodprov för att utreda hennes allergier (pälsdjur och jordnötter bland annat)... Egentligen så skulle hon ha gjort ett syntest idag också, men vår BVC-sköterska var sjuk så det blev framflyttat till torsdag.

Idag går starten för Rivstart 2011 - det är över 120 deltagare anmälda, så det här kommer att bli en riktigt spännande höst ;-)

Inga kommentarer: