måndag 15 augusti 2011

Heja Solsidan!

Yeeesss - idag gick TV4 ut med att de planerar att sända 3 (!) säsonger till med Solsidan... Jag ÄLSKAR det programmet!

En annan grej som jag älskar är att få besök, och det fick jag av Camilla och Lycka nu ikväll - de dök upp vid åtta och åkte inte härifrån förrän efter klockan tio ;-)
Noel låg och sov i mitt knä under större delen av tiden, men vaknade vid halv tio och blev superpigg! Nu har jag precis fått honom att somna om, så håll tummarna för att nattsömnen inte är fullständigt rubbad...

Åh, det är så himla mysigt att krypa upp i soffan med en kopp te och bara vara och skvallra och ventilera - jag blir alltid på så bra humör när Camilla har varit här - tack för att du finns, vännen!

Ytterligare en sak som jag älskar är riktigt omtänksamma vänner, och till den kategorin hör Sabina! När hon fick reda på att Camilla skulle hit så skickade hon med en LCHF-bok som jag ska få låna - tack så jättemycket!

Och en sista grej som jag älskar är att SOVA...så godnatt!

Inga kommentarer: