måndag 20 juni 2011

Tredje gången gillt ;-)

Jaa, som ni ser på bilden så har jag och M valt att sätta på oss våra förlovningsringar igen (eller ja, jag har min ring i en kedja runt halsen, för mina fingrar har blivit för FETA), och förlovningen känns jättebra!
Vi förlovade oss första gången den 14 oktober 2005, efter fem år tillsammans, och jag hoppas att jag får behålla den här ringen i många år framöver...

Förlovningen blir också lite av en nystart eftersom vi ska flytta snart - VI FICK HUSET!!!!!
Och idag var vi inne i stan och skrev på kontraktet... Tjoho!!!
Egentligen skulle våran nuvarande hyresvärd ha kommit hit tidigare under dagen och fixat med uppsägningen av den här lägenheten också, men han hörde aldrig av sig så det blir väl senare i veckan!?!

1 september går i alla fall flyttlasset, och det känns jättebra och spännande!

Inga kommentarer: