fredag 10 juni 2011

Jobbig natt...

Jag känner på mig att det här kommer att bli en sömnlös natt! Noel har ju vaknat en gång i timmen några nätter i rad nu, och ikväll vaknade han dessutom för första amningen för en halvtimme sedan... Och sover redan i min säng!
Han har tuggat/sugit jättehårt både på mina och sina egna händer idag, så nu ikväll är han väldigt orolig och verkar ha jätteont i munnen; det enda som verkar få honom på bra humör är att få amma samt vara nära mig... Och jag sover urdåligt när vi ligger och trängs i min lilla 90-säng :-(

Jag skulle ju berätta om mina gym-planer nu ikväll, men jag tar det imorgon istället... Däremot kan jag ju berätta att jag åt två smörgåsar till frukost, en banan till mellanmål, Pasta Carbonara till lunch, två smörgåsar till kvällsmat (en med kokt ägg/kaviar och en med Philadelphiaost/saltgurka) och två knäckebröd med ost och kaviar framför teven...
Och så smakade jag på den torkade frukten - omdöme: sådär!
Mangon var godare än päronen och det var väl helt okej smak på båda egentligen, men njaa, det var ingen hit direkt!
Ganska tråkigt snacks...

Nu måste jag sova - jag har inte vilat middag idag, så nu svider det i ögonen av trötthet... Godnatt!

Inga kommentarer: