torsdag 9 juni 2011

Beroende

Sådär, nu har jag legat och vilat med Noel i 2 timmar - det var underbart skönt att få sova ikapp lite ;-)
Tyvärr så vaknade jag vrålhungrig, men jag ska försöka att hålla mig ifrån att äta tills jag har hämtat Alva från dagis och börjar med maten... Vad ska man äta idag, tro? Det lutar åt Pasta Carbonara (pulvervarianten med extra bacon, samt spagetti)...

Nu när man inte har någon babysitter (den ligger på tork efter rengöringen igår), så inser man hur mycket man är beroende av den! Noel gillar INTE att ligga på golvet och kika om inte någon håller honom sällskap därnere, så förut fick jag sätta honom i vagnen så att han också fick vara med oss lite ;-)
Som ni ser på bilden så har jag tagit ut insatsen, och jag ska nog fortsätta att låta Noel sitta direkt i vagnen - han är inte intresserad av att ligga på rygg och kika upp på mig längre, utan han vill vara med och se vad som händer!
Han börjar verkligen att bli stor nu... Och nästa tisdag (21/6) ska han få sin första smakportion: morotspure...

Inga kommentarer: