lördag 25 juni 2011

Noel i morfar Kjells knä

Förut åkte vi som sagt till Mariestad en sväng, och när vi kom tillbaka till stan så köpte vi med oss varsin pizza från American Pizza hem - fy sjutton, vad jag mår illa nu!!! Den här veckan har varit under all kritik vad gäller skräpmat, sötsaker och obefintlig motion, så på måndag kör jag igång stenhårt igen...
Jag funderar dock på att avsluta veckan med att baka en vit kladdkaka och bjuda "farsan" på imorgon; jag och brorsan ska träffa honom då och fika lite och säga hejdå - han åker till Norge på måndag och ska vara borta i två veckor och fiska ;-)
Receptet på kladdkakan kopierar jag ifrån Moas blogg: spiderchick.se

Imorse vaknade ju Noel kl 06.00 och när klockan var kvart över åtta så vaknade M och fick ta över... Jag sov mellan kl 8.30-9.30, och sen ammade jag Noel och lät honom somna bredvid mig. Han sov i typ 15 minuter, och sen var han jättepigg! Jag gick upp med honom och han var glad och pigg fram till klockan elva ungefär, och då gick vi och la oss igen...och vaknade 2 timmar senare (!)... Gud, vad skönt det var att få sova!
M tog med sig Alva hem till hans mamma också, så det var tyst och lugnt och skönt här ;-)

Nu är klockan kvart i tio, och jag är redan dötrött! Så jag går faktiskt och lägger mig nu - godnatt!

Inga kommentarer: