tisdag 21 juni 2011

Gott att ge bort

Förut var jag ute på en av mina favoritbakbloggar: linneasskafferi.se och såg att hon hade släppt en bok - den beställde jag direkt!
149 kronor på Bokus...
Åh, jag känner på mig att den är riktigt fin och inspirerande att kika i - nu kommer hela släkten att få hemmagjord kiwimarmelad och liknande saker i födelsedagspresent i fortsättningen ;-)

Förut tog M med sig Alva ut på en cykeltur till hans mamma, och de har fortfarande inte kommit hem... Noel somnade redan klockan sju, så jag har sett både Cold case och CSI här i lugn och ro = underbart!

Noel verkade så himla belåten efter att han fick smaka på morotspurén förut. Jag lät honom smaka lite banan också, och han gillade det också ;-)
Dessutom så bajsade han igenom både byxor och body förut, så det var en tillfredsställd liten bäbis som somnade i min famn förut.

KÄRLEK!

Inga kommentarer: