måndag 9 april 2012

Tråkiga nyheter:

Min pappa gick bort inatt :-(
Återkommer när jag orkar...

7 kommentarer:

Anette sa...

Men Åse vad tråkigt..Beklagar verkligen detta..Kram

Johanna sandberg Larsson sa...

nej men fy :( ush vad tråkigt. styrkekramar till dig!

Helen sa...

Neeeeej gumman.... Åhhh..... Börjar gråta, det får inte hända.önskar jag kunde vara där å krama om dig nu.
Hör av dig mer när du orkar och ta han dom varann i eran sorg. Kram kram kram

Vicky sa...

Jag är verkligen ledsen. Jag känner inte dig men det är ändå som om jag gör det genom din fina blogg. Skickar styrkekramar och hoppas du har fina människor omkring dig nu när det behövs. Kram.

Cornelia sa...

Kramar till dig Åse! Orden räcker inte men du ska vet att jag tänker på dig!

Anonym sa...

Beklagar verkligen!

Anonym sa...

Men oj gumman:( vad hände?? Usch vad hemskt... Sänder dej massor med styrkekramar å kärlek<3 ta hand om dej.// Karin pantzare Hedlund