fredag 6 april 2012

Ögoninflammation

Igår när jag kom hem från jobbet så var Noel alldeles kletig i ögonen = ögoninflammation, och Alva visste vad det berodde på... Det var en liten kille på dagis som hade slängt Noels napp rakt i hans öga (han har ett litet blåmärke under ögat också)...

Dumma barn!

Alltså, jag vet ju också att små barn ofta inte är elaka med flit och att Noel med all säkerhet också kommer att göra dumma saker mot andra barn under sina år på dagis och i skolan, men när det drabbar ens egna barn så blir man så arg. Och frustrerad.
Till saken hör också att den här killen är en riktig bråkstake som nyps, bits, slåss och är allmänt störig och hårdhänt...

Såja, nu har jag fått avreagera mig litegrann så nu känns det bra igen ;-)

Nu är det dags för frukost, och sen ska jag bege mig iväg till jobbet i det väldigt trevliga aprilvädret: snöblandat regn...

1 kommentar:

2 sa...

du ska nog ta upp det till pedagogerna att han e elak m.m till eran kille.
Inte rätt o slänga saker på varandra överhuvudtaget...