fredag 20 april 2012

Smörgåstårta

En bit av den här goda smörgåstårtan från igår skulle jag ha ätit till lunch idag, men jag glömde kvar den i bilen imorse :-(
Det blev två frallor med prickig korv som fick stilla min hunger istället...

Däremot så slog vi till på en jättegod fredagsmiddag nu ikväll: potatisgratäng, vegetarisk schnitzel, majskolvar med smör och flingsalt samt vitlöksbröd!

Alva sover över hos sin farmor inatt, så jag och M har passat på att ha en filmkväll - vi såg "Contraband"; hyfsat förutsägbar, men helt klart sevärd!
Jag har ju inte ätit något godis/kakor alls på flera dagar (förutom en bit gräddtårta igår), men nu ikväll så har jag ätit lite popcorn och potatisskruvar... Och så smakade jag två rutor av nya Plopp Kärlek, med hallontoffé... Mums!

Nu är det dags att sova; imorgon väntar jobb mellan kl 9.30-16.15...

Inga kommentarer: