torsdag 12 april 2012

Gullunge

Noel dricker mjölk och är fullt fokuserad... Men vet ni vad en sån där liten tetramjölk som man får på McDonalds kostar? 17 kronor..... Hutlöst!!!

Nu ikväll känner jag mig jätterisig och frusen :-(
Jag fick lägga mig i ett varmt bad förut, men det känns inte alls bättre. Jag har lite ont i halsen och känner mig febrig också...

Jag får inte bli sjuk tills imorgon bara, för på kvällen ska vi köra våran sista Halv åtta hos mig hos Camilla ;-)
Det ska bli spännande att se vad hon kommer att bjuda på för något gott...

Men hallå, nu när jag sitter här och skriver så kom jag ju på varför jag känner mig lite yr och konstig - jag har ju inte ätit något alls sedan jag åt en burk makrill i tomatsås och en avocado kl 12.30!!!
Men nu är det ju lite för sent att äta, så det får vänta tills frukosten imorgon...

På återseende!

Inga kommentarer: