söndag 15 april 2012

Dålig dag :-(

Den ena dagen är värre än den andra!
Idag har det varit en dålig dag - jag har gråtit typ hela tiden, och det svider i ögon nu på kvällen... Det började i bilen på väg till Mariestad, fortsatte i kyrkan (där bröt jag ihop fullständigt), sedan hemma hos farmor och nu här hemma hela kvällen :-(

Dessutom så har jag svinont i halsen och kan knappt svälja... Men jag går till jobbet imorgon i alla fall; jag pallar inte att gå hemma en dag till!
Veckan som kommer blir jobbig; imorgon jobbar jag kl 08-16.15, på tisdag ska jag till Mariestad och träffa prästen, på onsdag jobbar jag till kl 17.15 och direkt efter det så är det Proppen för Alva, på torsdag är ju begravningen och sen jobbar jag fredag, lördag, söndag och måndag...

På bilden ser ni en teckning som Alva har ritat - personen i brunt med gula händer och fötter är morfar Kjell, och man känner igen honom på de blåa hängslena ;-)

Nu har jag kollat klart på Big Brother (jag har dock missat samtliga övriga avsnitt i veckan) och ska gå och lägga mig! Jag vill bara sova bort den här skitdagen...
Men det känns nog bättre imorgon, hoppas jag!

Just nu tycker jag bara att livet är orättvist och jävligt jobbigt :-(

Inga kommentarer: