fredag 27 april 2012

Såååå sant

Nim har en förmåga att hitta de mest träffsäkra budskapen; man kan ju inte annat än att hålla med om det här ;-)

Och på tal om något helt annat så befarades mina farhågor idag - Noel vaknade kl 05.50... Som tur är så går ju M upp ungefär då, så jag skickade upp Noel till honom och sov i en timma till!
Och nu har vi gått runt här hemma med en trött och grinig Noel och försökt fördriva tiden i mer än två timmar, så snart är det dags att bege sig till jobb och dagis; idag jobbar jag kl 10.30-16 i kassan...

I eftermiddag efter jobbet så ska jag ta med mig ungarna och skjutsa min ena lillebror till Mariestad - han ska köpa pappas bil.
Och både imorgon och på söndag vankas det kalas för Alva här hemma - ingen vila och ingen ro...

På tal om något helt annat igen så är den enda fördelen med att jag inte käkar LCHF för tillfället att min hy har blivit mycket finare! Innan så hade jag ju riktigt kraftiga utslag i ansiktet och typ bölder i hårbotten i nacken, men nu är det borta!
Jag kommer säkerligen att gå tillbaka till lågkolhydratkost så småningom, men det kommer definitivt inte att bli med ett jättestort intag av fett...

Nä, nu orkar jag inte dra ut på tiden mer... Vi hörs senare!

Inga kommentarer: