måndag 30 april 2012

Filmkväll

Nu ikväll så tänkte jag och M kolla på filmen "The Double", men sen var det ju visst en spännande fotbollsmatch mellan Manchester City - Manchester United också... Så det slutade med att vi satt bredvid varandra i soffan och glodde på varsin dataskärm; han kollade på fotbollen och jag kollade på filmen "Love and other drugs"...
En ganska romantisk och förutsägbar film, och även om jag inte vanligtvis är så jätteförtjust i den sortens filmer så är det skönt att kolla på något lättsmält ibland och jag kan nog rekommendera filmen i alla fall!

Vad gäller min chokladbit till lunchen och beslutet att köra igång på onsdag så beror det mest på att jag alltid väger mig på onsdagar samt att jag vill kunna "unna mig" något gott på marknaden imorgon! Det är Vårmarknad på Karlsholme i Mariestad mellan kl 9-17, och jag tänkte ta med mig ungarna och åka dit; jag ÄLSKAR marknader!
På lördag är det Axevalla marknad också, men jag jobbar ju då :-(

På tal om bantning och diet så har jag och M bestämt oss för att ha en liten tävling - vi ska se vem som lyckas gå ner mest procentuellt fram till den 1 augusti... Vi börjar i övermorgon som sagt, och jag SKA vinna!!!
Håll tummarna för mig... ;-)

Inga kommentarer: