söndag 8 april 2012

Höggravid Alva ;-)

Igår gömde jag ett paket från påskharen till Alva ute i trädgården, och när jag precis hade sagt hejdå för att gå till jobbet så ringde jag hem och sa att jag hade sett en påskhare skutta iväg i skogen... Alva flög ut på baksidan och började leta, och till slut så hittade hon paketet i ugnsluckan på leksaksspisen där ute!
Hon fick sandalerna som ni ser på bilden... = överlycklig tjej!

Angående min mardröm så känns det som att jag aldrig får tiden att sätta mig ner och skriva ner den, men i korta ordalag så handlade den i alla fall om att jag, M och två kompisar var ute på krogen medan ungarna var hos sin gammelfarmor, och efter en stund så fick vi ett telefonsamtal om att Noel hade hittats död i sin säng...
Det var VIDRIGT!!!
Jag vaknade upp med ett ryck och bara grät, grät och grät... Jag var faanimej helt förstörd resten av dagen :-(

Usch, nog om det! Nu är det dags att traska iväg till jobbet...

Inga kommentarer: