söndag 29 april 2012

Fatso :-(

Kolla in fettvecken på min hals!!!
Nu är det dags att sluta upp med tröstätandet och den där jävla "åh vad det är synd om mig"-mentaliteten...

Idag har jag ätit godis, kakor och tårta HELA dagen, och avslutade kvällen med en hamburger-meny från Max... Vad är det för fel på mig!?!

Jag har så sjukt ont i magen av allt socker och allt skräp som jag har stoppat i mig idag, och jag skäms över mitt ätbeteende! Tänk vad lätt det är att gömma sig bakom ett hetsätande och skylla allt på sorg, saknad, ilska, uttråkning... You name it!

Nu måste jag sluta upp med de här dumheterna! Idag har det gått tre veckor sedan pappa dog, och det är väl för jävla tragiskt om jag ska använda hans bortgång som ursäkt för mitt störda beteende...

Näe, imorgon kör vi igång stenhårt igen... LCHF - here I come!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå Åse. Du är ju superfin. Jag måste säga att jag ser inte det du ser. Kramar om <3<3<3
// Karin i Lule.