onsdag 18 april 2012

Proppen

Nu har Proppen kört igång igen, och förut var Alva uppe på berget och sprang premiärturen... Alla som hade sitt SLA-kort med sig fick en blå t-shirt också ;-)

Nu har jag precis krupit ner i sängen - imorgon har vi en tuff dag framför oss! Dessutom så upptäckte jag nu ikväll att ramen till kortet på pappa som vi ska ha stående på kistan saknar "stödben", så jag måste iväg och fixa en ny ram imorgon bitti...
Ja ja, någon väckarklocka behöver man ju inte ställa i alla fall, för Noel vaknar ALLTID mellan kl 06.30-07.00...

Antingen så skriver jag jättemycket imorgon för att få lite annat att fokusera på eller också så skriver jag ingenting - hursomhelst så hörs vi förr eller senare...
Och tack snälla läsare för alla styrkekramar och värmande ord som ni har skickat; jag är tacksam för att ni delar den här tunga tiden med mig!

På återseende ;-)

Inga kommentarer: