lördag 7 april 2012

-4 grader och flera centimeter snö...

Förra veckan var det nitton plusgrader och strålande sol, igår var det snöblandat regn och idag är det fyra minusgrader och snö... Här snackar vi om ett växlande aprilväder!

Inatt hade jag en jätteotäck mardröm - jag berättar mer om den sen...

Och idag känner jag mig som en värdelös mamma :-(
När jag var liten träffades alltid hela släkten hos farmor och farfar i Timmersdala, och det var verkligen fest och traditioner som stod på schemat varje år och varje högtid - jag känner mig så misslyckad när jag inte kan föra det vidare...
Idag SKA man ju träffa familj och släkt, äta god mat, måla ägg med ungarna, gömma påskägg, skapa påsktraditioner m m, men här sitter jag på jobbet och är här nästan ända fram tills ungarna går och lägger sig :-(

Inga kommentarer: