måndag 23 april 2012

Glass

Igår skickade M den här bilden till mig när jag var på jobbet: Noel äter glass ;-)

Inatt sov Noel INTE hela natten... Han krånglade lite fram och tillbaka några gånger och ville ha välling vid 03.30-tiden, men å andra sidan så somnade han om och sov vidare fram till kl 08.15 (rekord?) så det känns ok ändå!

Nu har vi precis ätit frukost; jag åt två osötade surdegsrågbröd (ett med prickig korv och ett med leverpastej/saltgurka) samt en citronyoghurt, och nu är jag PROPPMÄTT!!!

Idag börjar jag inte att jobba förrän kl 12.00 och det är ju såååå segt att bara gå runt och fördriva tiden innan ett jobbpass :-(
Man hinner ju inte göra speciellt mycket hemma innan heller, för Noel är ju högt och lågt och behöver 100% tillsyn... Men vi åker nog till Ica Maxi en sväng innan i alla fall, och köper hem glassen som Alva ska bjuda på på dagis på onsdag...

Tänk att min lilla gumma redan fyller 6 år!!!
I fredags så fick vi hennes klasslista på posten, och då kände man verkligen av att det faktiskt är sant att hon ska börja i skolan! Spännande...

Inga kommentarer: