torsdag 26 april 2012

Popcorn

Förut köpte jag med mig micropopcorn hem efter jobbet, och självklart så brände jag första påsen... Jag fattar inte vad jag gör för fel!?!
M var dock snäll och poppade en ny påse till mig, och den var helt perfekt!

Usch, nu går det utför med mitt ätande... Jag äter bara skräp hela tiden!
Idag åt jag både en bit chokladmousse-tårta OCH en katalan på jobbet! Och dessutom så hade jag ingen matlåda med mig, så jag käkade mackor till lunch...
Illa!
Och igår så åt jag både en vaniljbulle, en chokladboll OCH mat från McDonalds...

Fast samtidigt så orkar jag verkligen inte skärpa till mig! Jag vill bara äta gott och inte bry mig...
Eller ja, jag VILL orka engagera mig, men jag gör inte det! Magen pöser över byxorna och jag går runt med ständig huvudvärk; usch, vad jag känner mig eländig!

Men jag känner mig själv rätt väl vid det här laget, och en vacker dag så kommer jag att få nog av mig själv och gå all in på LCHF igen, så jag fortsätter att synda och väntar in den dagen...

Nu ikväll så somnade Noel redan kl 19.00, så jag antar att det blir ytterligare en tidig morgon imorgon :-(

Inga kommentarer: