torsdag 5 april 2012

Ha ha ha...

Det blev ytterligare en Finncrisp till kvällsmaten förut, och dessutom så plussade jag på med en apelsin framför CSI...
Jag känner nu när jag ligger här i sängen att jag är mätt, men otillfredsställd - idag har jag verkligen bara ätit för att slippa hungern, inte för att det har varit gott och gett mig någon njutning!

Och förut så köpte jag med mig två kycklingfiléer med paprikamarinad hem, men jag glömde bort dem i ugnen :-(
De skulle tillagas i 200 grader i 20 minuter, och när det hade gått nästan 50 minuter kom M ut i köket och frågade varför ugnen var igång... Nåja, jag tar med mig dem till jobbet imorgon i alla fall, och hoppas att de går att äta ;-)

Nu ska jag sova - imorgon ringer väckarklockan kl 07.00, och sen väntar jobb mellan kl 09.00-15.45, påskfika hos brorsan samt ett besök i minneslunden...

Inga kommentarer: