fredag 27 april 2012

Tittut

Ha ha, idag när jag kom fram till dagis för att hämta ungarna så kröp Noel väg och "gömde sig"... Gullunge!

Direkt efter jobb/dagis så hämtade vi upp min lillebror och åkte till Mariestad så att han kunde köpa pappas bil, och sen hämtade vi M på stationen, handlade och åkte hem och lagade kvällsmat; halloumi i pitabröd med sallad och majs... Och till världens sämsta film som jag har slötittat på nu ikväll (=House bunny) så har det slunkit ner lite chips ;-)

Jag testade Estrellas nya chips som smakade cheeseburgare, men de var vidriga! Alva tyckte att de smakade skinka, men jag tyckte bara att de var hur äckliga som helst! Jag ska ge påsen till min hamburger-tokige lillebror imorgon...

Och på tal om bröder så älskar jag verkligen mina brorsor!!! Och jag är så himla stolt över dem!

Nu när jag själv är ute och cyklar vad gäller min diet och viktminskning, så kan jag ju inte låta bli att imponeras över dem ännu mer; Jimmy tränar innebandy och hoppar över kakorna när vi fikar, Glenn är ute och går alternativt springer 1 mil typ varje dag och har gått ner nästan tio kilo och Krille tränar på gymmet hur ofta som helst och lever typ på ris, nötfärs och kvarg...

Och alla mina bröder läser bloggen, så här får ni varsin bamsekram ;-)

1 kommentar:

Glenn sa...

Du är duktig du med när du väl har bestämt dig:) kram på dig!!