torsdag 1 december 2011

Tack Noel!

Åh, är det så här det känns att få sova på natten? Noel somnade vid 21-tiden igår, vaknade och drack välling kl 00.30, sov vidare till kl 06.10 (hostade slem och gnällde lite efter nappen) och sov sedan ända fram till kl 07.00 - en helt perfekt natt!
Nu har han legat här bredvid mig och pratat oavbrutet sedan han vaknade, så nu ska vi gå upp och äta frukost.

Jag tror förresten att han har lite ont i halsen! Det låter som att det gör ont när han hostar, och dessutom så har han ätit jättedåligt i två dagar... Men han verkar vara lite mindre täppt i näsan idag - usch, vad det är jobbigt att vara förkyld!
Min egen hosta är typ bra på dagarna, men superjobbig på kvällen när jag går och lägger mig (trots Mollipect)...

Nåja, frukost nu som sagt!

Inga kommentarer: