lördag 24 december 2011

GOD JUL!!!

Nu har vi varit på gudstjänst i Däldernas kapell, och Alva uppträdde med sin kör - de sjöng så himla fint!
Och Noel var jätteduktig hela tiden; han satt i mitt knä och pratade och skrattade och gormade och vinkade åt Alva ;-)

Nu har Noel precis somnat, Alva leker på sitt rum, M städar och jag försöker att bota min huvudvärk :-(
Eländiga förkylning...

Nu vill jag bara avsluta det här inlägget med att önska alla en riktigt GOD JUL - hoppas att ni njuter av stunden och inte har stressat ihjäl er över städning, mat, paket och godisbakande...
För mig betyder julen kärlek och värme, och det känns helt klockrent att fira den tillsammans med de jag älskar mest - min familj ;-)
Självklart fattas huvudpersonen - mamma - men hon finns med i våra hjärtan och tankarna går till henne lika mycket idag som alla andra dagar!

Ta hand om er och ha det riktigt bra ;-)

Inga kommentarer: