fredag 23 december 2011

Pågenlimpan

Allt mitt förstånd verkar ha försvunnit i samma ögonblick som jag beslöt mig för att fuska i några dagar - nu på morgonen har jag ätit 3 (!) skivor limpa (bakad med sirap) bara för att det var så gott...

Samtidigt som det är mitt eget beslut att äta kolhydrater i några dagar, så längtar jag tills jag "får" börja med strikt LCHF igen... Shit, vad dum man är!

Idag tänkte jag fortsätta att röja i Alvas rum, tvätta en maskin tvätt, vika ihop ren tvätt, plocka undan här hemma, träffa brorsan från Mariestad (han ska in till stan och handla julklappar), fixa en julklapp till M, handla tills imorgon och på söndag samt baka lite mer julgodis; knäck och skumtomtefudge...

1 kommentar:

Evvvelyn sa...

Haha ja känner PRECIS likadant! Å jag sitter här och mumsar skogaholmslimpa för fullt! Så du är inte ensam ;) GOD JUL!!