torsdag 22 december 2011

Fint kakfat

Vi var ju som sagt i Falköping förut, och den främsta anledningen till besöket var att vi skulle hämta M:s dator på kontoret - han ska jobba hemifrån hela nästa vecka ;-)
MEN när vi ändå var där så passade jag på att smita in på Önska, och köpte det här superfina kakfatet för 199 kronor! Åh, jag älskar det redan, och på det ska julgodiset serveras i år ;-)

När vi kom hem satte jag igång att röja i Alvas rum, men jag kom ju tyvärr inte ens halvvägs - alltså, hon har sååå mycket prylar! Jag fick iordning på garderoben i alla fall, och kläder har hon också så att det både räcker och blir över... Och i helgen lär det ju fyllas på med både kläder och leksaker!

Tidigare idag fick jag besök av "farsans" nya flamma - tack för den mysiga fikastunden, Susanne ;-)

Nu ska jag lägga mig och läsa igenom lite bloggar... Hej så länge!

Inga kommentarer: