torsdag 29 december 2011

Dagsutflykt

Vi behövde aldrig åka till Falköping idag, utan vi åkte till Hjo istället... Egentligen så hade vi tänkt att ta en promenad vid vattnet och låta Alva leka på lekplatsen i parken, men eftersom det blåste storm och började att spöregna så nöjde vi oss med ett besök på Hem & Hobby samt lunch på Hammargrillen/kiosken...
Jag käkade en hamburgertallrik ;-) Och imorgon så ska vi käka pizza hemma hos brorsan... Katastrof!

Men det är ju det jag säger - om jag tillåter mig själv att äta kolhydrater så stoppar jag bara i mig en massa skit!
Dessutom så kom en bekant/arbetskollega till M förbi förut, och hade med sig både en kanel- och kardemummakrans samt en Budapest-längd, och det var vi ju såklart tvungna att smaka på ;-)

Som sagt, jag längtar tills på måndag!

Inga kommentarer: