tisdag 27 december 2011

Det gick åt hel.....e!!!

Usch, dagarna går så himla fort - jag hinner ju inte ens med att blogga längre :-(

Jag åkte ju hur som helst iväg och besiktigade bilen tidigare idag, och det gick inte alls bra! Sex olika fel, och dessutom MASSOR av rost... Vi ska köra ut bilen till en kille som brukar hjälpa oss när den krånglar på lördag förmiddag, och så får han göra en uppskattning av vad det kommer att kosta att fixa felen - om det blir för dyrt så får vi skrota bilen :-(

Efter besiktningen så åkte vi (jag och ungarna) iväg till inredningsbutiken Chilli och köpte en gosig pläd till Camilla i försenad julklapp, och åkte ut och lämnade den till henne i Ryd - hon blev jätteglad!
(Och jag fick en supersnygg ögonskugga från MakeUpStore av henne på självaste julafton - TACK IGEN!!!)

Sen åkte vi hem och käkade kvällsmat och slappade i soffan...
Imorgon måste jag åka in till stan och leta efter en present till M, och klockan fyra ska vi hem till brorsan och fika ;-)

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar...

Inga kommentarer: