måndag 19 december 2011

Ååååhhhh....

Precis när jag hade fått Noel att sova och tänkte att han säkert tar igen den förlorade sömnen och sover i typ 2-3 timmar, så hör jag att Alva sitter här uppe och bölar... Jag går upp och frågar oroligt vad det är, Noel vaknar självklart (!) och det visar sig att Alva lipar p g a filmen Smurfarna (nu försvinner den från iPaden - hon klarar ju uppenbarligen inte av att titta på den)...

Åhh, vad trött jag blir!
Just nu så är jag på så förbannat dåligt humör och vill typ bara gå och dra ett täcke över huvudet och krypa ner i sängen :-(
Jag har t o m spänt käkarna så mycket av irritation idag att jag börjar få huvudvärk... Usch, vilken skitdag!!!

MEN det här bevisar ju även att det inte bara är dalande blodsocker som lever rövare med humöret... Mitt dåliga humör finns där ändå!

Inga kommentarer: