lördag 31 december 2011

10. Mina mål

Mitt största huvudsakliga mål är att gå ner till 60 kg!
Sen vill jag även få en fastare kropp, bättre kondition, bli starkare - och snyggare, helt enkelt...
Snyggheten följer på viktminskningen och det ökade självförtroendet ;-)

Vad gäller den förbättrade konditionen så hoppas jag att jag tar mig i kragen och börjar att röra på mig mer - jag ska dock INTE springa iväg till gymmet och köpa ett årskort än, MEN jag tänkte börja med att GÅ till jobbet när min mammaledighet är slut nu i januari...

Får jag igång motionen så är det en bonus, men prio ett är alltså att gå ner i vikt (och det kan man ju faktiskt göra utan att röra på sig...med hjälp av LCHF ;-)
Men det skulle ju samtidigt vara nice om bilringarna försvann från magen, och där måste man nog hjälpa till lite på traven...

Sååå, målet är alltså att gå ner till 60 kg, och dit är det väl typ -12 kg ungefär - det borde jag ju klara av att gå ner fram till sommaren!?!

3 kommentarer:

LOTTA sa...

Ta det Lugnt bara. Du ska bibehålla det också!
Lycka till hur som helst. Jag följer dig o din resa. Själv börjar jag en sjukhusbehandling mot fetma! Ska bli spännande. Kom gärna in och läs mer på min blogg!
Lotta

LOTTA sa...

Ta det Lugnt bara. Du ska bibehålla det också!
Lycka till hur som helst. Jag följer dig o din resa. Själv börjar jag en sjukhusbehandling mot fetma! Ska bli spännande. Kom gärna in och läs mer på min blogg!
Lotta

Lotta sa...

Skrev precis fel adress hur kunde jag! Www.viktinfo.wordpress.com