lördag 30 juli 2011

Viktblogg

Nu har jag surfat runt litegrann på nätet och letat efter inspiration i olika viktbloggar, och den här kan jag verkligen rekommendera: www.sofiaala.blogg.se.
Hon har gått på en pulverdiet i 102 dagar (Xtravaganza), och gått ner över 20 kg under den perioden!
Imponerande...
Hon hade lagt ut den här bilden på en fin klänning från www.asos.com som inspirationsbild, och sånt är ju jättesmart - jag vill också gå ner så pass mycket i vikt att jag kan ha den snygga klänningen ;-)

Nu har jag ju visserligen inga som helst planer på att gå ner i vikt med hjälp av pulver, men det är ju så otroligt spännande och inspirerande att läsa om andras viktresor...
Jag måste bara komma på vilken metod jag själv ska använda mig av - jag vill ju gå ner så mycket som möjligt i vikt på kortast möjliga tid utan att svälta mig själv och utan att gå upp i vikt igen efteråt - klurigt ;-)

Inga kommentarer: