lördag 23 juli 2011

"Farsan" fyller år idag!!!

Idag fyller världens bästa Anders 49 år, och om lite mindre än två timmar är vi bjudna dit på födelsedagsfika ;-)

Anders kom in i mitt liv när jag var ganska ung (han började dejta min mamma redan 1984; då var jag bara 9 år gammal), och sen har han funnits där för mig under alla år! Visst har vi haft våra duster (läs: hål i toalettdörren ;-), men han har alltid ställt upp för mig och varit en superbra "extrapappa"!

Som ni ser på bilden så är "farsan" en äkta storfiskare - så fort han får en möjlighet så ger han sig ut på sjön i sin båt... Och när han inte fiskar så slappar han gärna i soffan med ett glas whisky och Rolling Stones i högtalarna, alternativt grillar en köttbit på altanen.

Jag hoppas att han får en toppenbra födelsedag...
Jag älskar dig, "farsan"!!!

1 kommentar:

Sussie sa...

Du har klart världens bästa pappa och han kommer alltid att finnas till för dig / er. Oändlig och villkorslös kärlek.Och minnet av er mamma som alltid kommer finnas kvar vad som än händer i framtiden.