fredag 15 juli 2011

Godkänt

Jodå, den här natten får också godkänt!
Noel somnade strax efter kl 19.00, vaknade och gnällde efter nappen några gånger men ammade inte första gången förrän kl 23.50. Andra gången var kl 03.00, tredje gången kl 04.20 och fjärde gången kl 06.50. Och en halvtimma senare så gick vi upp!

Nu har jag duschat, ätit frukost, sminkat mig och ammat Noel, och sistnämnde har somnat igen ;-)

Om ca 40 minuter kommer Sabina hit en sväng och hälsar på - nice!
Hon och hennes kille ska spendera helgen i Göteborg och har bokat hotellrum på Gothia Tower - jag är sååå avundsjuk!
Men jag har sagt det förr och jag säger det igen; den dagen jag slutar att amma ska jag ta in på hotell och SOVA en HEL natt...och ha ett Grey's Anatomy-race innan dess ;-)

I eftermiddag kl 15.00 ska Noel få sin 5-månadersspruta :-(
Usch och fy, vad jag HATAR sånt!!!
Som tur är så är M inte lika blödig som jag är, och även fast han inte tycker att det är "kul" så klarar han av att vara med där inne i alla fall... Jag blir ju som bekant helt knäckt av skiten!
Som tur är så dröjer det ända tills hans 1-årsdag innan han får nästa spruta sen...
Dumma sprutor!!!

1 kommentar:

Kalmartösen sa...

Hej Åse, jag la in en kommentar till dig igår där jag frågade efter din mail. Jag har information som kan vara intressant för dig. Råkade dock ange fel mail till mig. Rätt mail är: josefin@tactiqpr.se. Ser fram emot att höra från dig. /Josefin