lördag 30 juli 2011

Sminkparty

Igår när vi kom hem från Äventyrslandet stack jag och Noel iväg direkt till ett sminkparty (LR) hos Sabina... Supermysigt!
Men vi höll på att komma typ en timma försent; vi kom ju hem från Götene kl 17.15 och partyt började kl 17.30, men jag hade av någon anledning inbillat mig att det började kl 18.30... Stress, stress, stress...
Camilla blev sminkad (skitsnyggt!), och under tiden fick vi information om produkterna - efteråt beställde jag ett mineral löspuder och en nagellacksremover-burk = 288:-

Noel var så himla duktig hela kvällen!
Han var vaken från kl 17.00-22.15 igår kväll och var ursnäll och glad hela tiden ;-)
Däremot så trodde jag ju att all den här vakentiden skulle innebära en god natts sömn för min del, men tji fick jag! Inatt har han vaknat med en timmas mellanrum ungefär :-(
Men, men... Vi får väl ta igen sömnen under dagen idag!

Jag fick ju sovmorgon i alla fall - vi vaknade kl 08.20 :-)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer - M var lite sugen på att ta med Alva till badhuset, men jag vet inte riktigt om jag känner för det!?!
Vi ska ju bada på tisdag... Men vänta nu, det har jag inte berättat om, va?
Jag skriver om det i nästa inlägg ;-)

Inga kommentarer: