måndag 11 juli 2011

Glad Noel

Noel är för det mesta glad och ganska tillfreds med livet, men han sover ju som sagt rätt uselt på nätterna :-(
Inatt vaknade han dock bara varannan timme (kl 23, 01, 03, 05 och 06.20), och bara det lilla gjorde faktiskt en väldigt stor skillnad!
Jag undrar lite över hur han kommer att sova inatt, för dels så har han sovit ganska mycket under dagen och dels så har vi slutat med Semper-dropparna idag - jag hoppas verkligen att han inte får ont i magen, utan klarar sig utan dropparna nu...

Själv ska jag gå och lägga mig nu - jag har precis kollat klart på de tre sista avsnitten av The Cupcake Girls, och har således klippt tretton avsnitt på tre dagar (!)...
Åh, jag vill också öppna eget och få stå och baka hela dagarna!
Man kanske skulle ta tjänstledigt i 1 år och utbilda sig till bagare/konditor - synd bara att lönen är så jäkla dålig och att man måste gå upp så tidigt på morgonen... :-(

Imorgon blir det Aspö Gård!

Inga kommentarer: